صادرات محصولات شرکت فولاد اکسین خوزستان از سر گرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، امین آسیابان اظهار کرد: این شرکت در دو سال گذشته موانعی بر سر راه صادرات مستقیم به نام خویش داشت که با رفع آنها و برنامه‌ریزی مناسب توانست ضمن انعقاد قراردادهایی با خریداران کشورهای اروپایی و حوزه خلیج‌فارس، صادرات محصولات خود را بار دیگر آغاز کند.

وی تأکید کرد: این شرکت به‌واسطه تولید ورق‌های فولادی عریض در کلاس جهانی و قابل رقابت با برترین تولیدکنندگان دنیا، توانسته نظر مصرف‌کنندگان خارجی به‌ویژه اروپایی‌ها را به خود جلب کند.

آسیابان افزود: بنا بر اظهار خریداران اروپایی، ورق‌های تولیدی این شرکت کیفیت بسیار مناسبی دارند به‌گونه‌ای که مصرف‌کنندگان ورق، آن را برتر از نمونه‌های آسیایی و در رده نمونه‌های اروپای غربی قرار می‌دهند.

صادرات محصولات شرکت فولاد اکسین خوزستان از سر گرفته می‌شود

مدیرعامل فولاد اکسین بیان کرد: همه مراحل فرآیند صادرات ورق از بازاریابی و مذاکره با مشتریان خارجی تا انجام تشریفات گمرکی و امورات بندری محموله‌های صادر شده ورق برای نخستین بار و به‌طور مستقل در شرکت فولاد اکسین خوزستان انجام شده است.

آسیابان گفت: صادرات پایدار محصولات فولادی جز اهداف استراتژیک شرکت فولاد اکسین خوزستان بوده و برنامه‌ریزی لازم در راستای تحقق برنامه صادرات ۶۵ هزار تنی ورق‌های با ارزش افزوده بالاتر در سال ۱۴۰۰ برای تأمین منابع ارزی خرید قطعات و تجهیزات کارخانه انجام شده است.

ایمان جعفری
ارسال دیدگاه