سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

44117901۰۲۱

با ما در تماس باشید

بازار فولاد در سال 2023

بازار فولاد در سال 2023

سال نو میلادی در شرایطی آغاز شده که دست اندرکاران بازار فولاد، 2023 را همچنان مقطعی بحرانی برای تولید و صادرات محصولات فولادی می‌دانند.

مدیرعامل شرکت تجارت فولاد فراز معتقد است طی یک دهه اخیر شرایط بازار فولاد تا این حد پیچیده نبوده است.

رضا احتیاطی در گفتگو با اکوایران عواملی چون جنگ اوکراین، تداوم کرونا، بحران انرژی در فصل سرما را در کنار تحریم‌های ایران را از اصلی‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار بر بحران‌های اخیر معرفی می‌کند.

 

تاثیر تحریم‌ها بر صنعت فولاد در سال 2023

تحریم‌هایی که در سال 2023 ادامه داده می‌شوند، امکان ایجاد اثرات خاصی را بر روی بازار دارند. این تحریم‌ها باعث می‌شود که بازار به دنبال بهینه‌سازی بخش‌های مختلف از صنعت فولاد برود؛ همچنین برای برطرف کردن اثرات منفی این تحریم‌ها، نیاز به ایجاد کمک‌های اقتصادی و نظارتی بیشتری بر بازار برای استفاده از امکانات صنعت فولاد خواهد بود.

 

راهبردهای شرکت تفکو برای بهبود فرآیندهای صنعت فولاد

راهبردهای شرکت تفکو برای بهبود فرایندهای صنعت فولاد، بهبود عملکرد فعالیت‌ها در زمینه واردات و صادرات است. تفکو از نوآوری‌های فنی و کارآمد مختلفی استفاده می‌کند تا پروسه تجارت را تقویت کند. برخی از مواردی که در این راستا برای بهبود فرآیندهای صنعت فولاد توسط تفکو انجام شده است، مبتنی بر تجهیزات و تکنولوژی‌های حرارتی، ابزارهای تجزیه‌وآنالیز و مدیریت کنترل کیفیت می‌باشد.

 

چالش‌های واردات بازار فولاد در سال 2023

2023 سالی مهم و چالشی برای واردات است. کشور ما باید با فعالیت‌های فروش اقتصادی، نوآوری در برنامه‌ریزی تولید، پیاده‌سازی پروژه‌های ارزیابی خطر و بهبود و بهره‌برداری از تکنولوژی‌های نوین، موفق به بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌ها باشد. همچنین، استفاده از متدهای قدرتمند برای رفع نیازهای مشتریان، کاهش زمان لازم برای تحویل کالا و بهبود سیستم‌های اطلاعاتی افزایش اعتماد کاربران، نیز باید در نظر گرفته شود. در نهایت تمامی این موارد، ارتباط مستقیم با تخصیص ارز و چالش‌های مرتبط خواهد داشت.

 

روش‌های ارتقای عملکرد کارکنان شرکت تفکو در سال 2023

ارتقاء عملکرد کارکنان شرکت تفکو از اهمیت‌ زیادی برخوردار است. با ارائه برنامه‌های تحصیلی، اهداف پیشرفت و بهبود ارزش شغلی، تشویق نیروی کار و توجه به سطوح مختلف مهارت‌ها، می‌توان به طور قابل توجهی این امر را صورت داد. کارکنان باید با توجه به نیازهای شرکت، با اتکا به ویژگی‌ها و مهارت‌های خود برای ارتقای عملکرد مجموعه بصورت مستمر، تمرکز داشته باشند.