سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

44117901۰۲۱

با ما در تماس باشید

حضور تجارت فولاد فراز در نمایشگاه صنعت تهران

حضور تجارت فولاد فراز (تفکو) در نمایشگاه صنعت تهران 1401

شرکت تجارت فولاد فراز یکی از تولیدکنندگان مطرح تیرآهن و نبشی در سطح کشور است که توانسته بخش مهمی از نیازهای بازار داخل و خارج کشور عزیزمان ایران را به فولاد را تأمین کند. این شرکت با تکیه بر دانش داخلی و استعدادهای درخشان مهندسی خود در زمینه صنایع فولاد توانسته به این مهم دست پیدا کند. در کنار این‌ها، تجارت فولاد فراز توانایی‌های بی‌نظیری هم در بخش تولید انواع ورق مانند ورق سیاه، ورق روغنی و گالوانیزه دارد که کاربرد گسترده‌ای در صنایع گوناگون دارند. تفکو علاوه بر تولیدات خود در صنایع فولاد، کار واردات هم انجام می‌دهد تا بتوانند به‌خوبی نیاز بازار ساخت‌وساز کشور را پاسخگو باشد.

حضور تجارت فولاد فراز (تفکو) در نمایشگاه صنعت 1401

فعالیت های تجارت فولاد فراز (تفکو)

شرکت‌های زیادی هستند که در بخش‌های مختلف صنعت در حال کارند؛ اما این‌که شرکت‌ها چه دستاوردهایی دارند و می‌توانند چه خدماتی را به مردم و کشور ارائه دهند را شاید خیلی‌ها ندانند. به همین منظور هر سال نمایشگاهی برگزار می‌شود تا شرکت‌های بزرگ و معتبر بتوانند در آن به طور مستقیم خود را به مردم معرفی کنند. نمایشگاه صنعت تهران جایی است که این اتفاق هر ساله رخ می‌دهد. حضور تجارت فولاد فراز (تفکو) در نمایشگاه صنعت 1401 تهران کاملا پررنگ بوده و این شرکت به منظور ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان و مردم، همراه با مدیران خود از جمله جناب ابراهیم احتیاطی مدیر مجموعه تفکو حضور پیدا کرده است.

حضور در نمایشگاه صنعت 1401

پیشینه تجارت فولاد فراز (تفکو) قبل از حضور در نمایشگاه صنعت تهران 1401

تولد این شرکت در سال 1332 با نام بازرگانی احتیاطی شکل گرفت. در ابتدای کار بازرگانی واردات ورق و مقاطع از روسیه شکل می‌گرفت. در ادامه طی 10 سال 4 شرکت جدید توسط این مجموعه تأسیس شد که هر کدام وظیفه‌های مشخصی در بخش فولاد داشتند.  سمبل تجارت آریا در سال 1380، تاسیس Volga Shipping در سال 2007، تأسیس شرکت Delta و تأسیس سالم تجارت آسیا در سال 1389 بود. در این سال‌ها واردات تخته از روسیه و همچنین واردات مقاطع صنعتی از روسیه و ترکیه در دستور کار شرکت قرار داشت.

بعد از آن در سال 1390 انبار راستان شکل گرفت و در سال 1393 تاسیس برشکاری انبار راستان انجام شد تا تولید نبشی‌های دکل به صورت مونوپل برای اولین بار در ایران صورت بگیرد، در کنار این تولیدات واردات ورق‌های صنعتی از کره جنوبی و چین هم انجام می‌شد. اما تأسیس شرکت فولاد فراز و شرکت استیل تکنیک که نقطه عطفی در صنعت فولادسازی کشور بود در سال 1396 شکل گرفت. بعد از آن تولید مونوپل ورق‌های A516 فولاد اکسین در این شرکت صورت گرفت. با تأسیس کارخانه فولاد فراز در سال 1397 مجموعه شرکت‌های تولیدی تکمیل شدند.

پس از این تولید مقاطع خاص و نمایندگی برند هندی Rockstar توانست کمک شایانی به بازار فولاد کشور کند. همچنین نمایندگی کارخانه فولاد صنعت ایذه و مال‌میر شرایط را برای صادرات محصولات صنعتی به عراق فراهم کرد. در نهایت هم تاسیس مجموعه تِفکو TEFFCO در سال 1399 شکل گرفت تا گستره خدمات رسانی بازرگانی احتیاطی به وسیله مدیریت مجموعه یعنی جناب ابراهیم احتیاطی تکمیل شود.

نمایشگاه صنعت تهران

حضور در نمایشگاه صنعت 1401

یکی از راه‌های نشان دادن محصولات و خدمات به عموم مردم و سایر شرکت‌های مصرف‌کننده صنایع فولاد حضور در نمایشگاه‌ صنعت است. شرکت تجارت فولاد فراز (تفکو) هم به این منظور با قدرت هرچه بیشتر در نمایشگاه صنعت 1401 حضور پیدا کرده است تا بتواند به‌طور مستقیم با همه علاقه‌مندان به حوزه صنعت در ارتباط باشد. اما این حضور تنها در حرف نیست و شما می‌توانید این موضوع را در عمل هم ببینید، حضور همه مدیران شرکت در کنار مدیریت اصلی مجموعه جناب ابراهیم احتیاطی نشان دهنده ارج و احترام تفکو به مشتریان و علاقه‌مندان به صنعت فولاد است.

حضور در نمایشگاه صنعت 1401

غرقه شرکت تجارت فولاد فراز (تفکو) همه تدابیر لازم برای یک ارائه کامل را تدارک دیده بود. مدیران و کارشناسان در غرفه حضور داشند و شما می‌توانستید از نحوه خرید محصولات و همچنین همکاری با آن‌ها رودررو صحبت کنید. این غرفه علاوه بر پاسخ‌دهی به مشتریان و افراد علاقه‌مند مانند تحصیل‌کرده‌ها و افرادی که علاقه‌مند به حضور در این حوزه هستند هم مشاوره می‌داد تا بتوانند با این بخش از صنعت بیشتر آشنا شوند. در غرفه همه امکانات رفاهی موجود بود و از مراجعه‌کنندگان در یک فضای گرم و صمیمی پذیرایی به عمل آمد. 

صنایع هدف محصولات تجارت فولاد فراز (تفکو) در نمایشگاه صنعت 1401 کدام هستند؟

صنایع فولاد کاربرد گسترده‌ای دارد اما اصلی‌ترین مشتری این بخش، ساخت‌وساز است. این بخش دارای قسمت‌های مختلفی از جمله استراکچرسازی، دکل(برق)‌سازی، ساختمان‌سازی، تابلو(برق)سازی است و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مهم‌ترین مصرف‌کنندگان فولاد هستند؛ اما در کنار این مشتریان همیشگی، صنایع خودرو سازی هم از انواع ورق‌های فولادی استفاده می‌کنند جزء مشتریان هدف تفکو هستند.

حضور در نمایشگاه صنعت 1401

هدف اصلی تجارت فولاد فراز (تفکو) از حضور در نمایشگاه صنعت 1401

تأمین نیازهای صنعت به فولاد اولین و مهم‌ترین هدف تجارت فولاد فراز (تفکو) است. نبود مواد اولیه‌ای مانند فولاد باعث می‌شود صنایع از پیشرف باز بمانند از همین رو تفکو با واردات و تولیدات خود توانسته خلا موجود در این بخش را پر کند. بومی‌سازی تکنولوژی تولید در بخش صنایع فولاد دیگر هدف تجارت فولاد فراز (تفکو) از حضور در نمایشگاه صنعت 1401 بوده است. اشتغال‌زایی و کارآفرینی همراه با دانش داخلی و همچنین تولید مواد اولیه صنایع نشان دهنده حمایت همه جانبه تفکو از صنعت است. 

نشست‌ها و بازدیدهای مهم از غرفه تفکو در نمایشگاه صنعت

دیدار و نشست با مهدی برادران (معاون وزیر صمت)، رومینا پرز (سفیر بولیوی)، مدیر مسئول آسیانیوز، مسئولان پترو فولاد فیدار و… بخشی از بازدیدکنندگان غرفه تفکو بوده‌اند.

ایرج جمشیدی
مهدی برادران
پترو-فولاد-فیدار

سخن آخــر

نمایشگاه صنعت 1401 فرصت خوبی بود تا همگان با خدمات بی‌نظیر تجارت فولاد فراز (تفکو) طی سال‌های اخیر بیشتر آشنا شوند. حضور همه علاقه‌مندان به صنعت در کنار تجارت فولاد فراز (تفکو) یک دل‌گرمی بزرگ بود و باعث شد تا  نمایشگاه صنعت ۱40۱ برای ما به بهترین شکل رقم بخورد.

گالری تصاویر