سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

44117901۰۲۱

با ما در تماس باشید

نمایندگی اختصاصی فولاد ایذه و مال‌میر

نقش فعالیت های صنعتی تجارت فولاد فراز در اقتصاد کشور.

 

دستیابی به توسعه و رشد در زمینه های مختلف یک کشور، از مباحث اصلی و اساسی هر کشوری به ویژه کشور های در حال توسعه و خودساخته می باشد. شناخت توان و محدودیت های مختلف در زمینه های مختلف یک کشور از نیازمندی های اولیه در جهت بهبود فعالیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره می باشد. چرا که شناخت صحیح این پتانسیل ها قطعا در جهت بهبود اوضاع زندگی اجتماعی و رسیدن به آبادانی و توسعه نقشی مهم و اساسی دارد.

 

شرکت فولاد ایذه و مالمیر، با قدمتی دیرینه و درخشان با اتکا به توانایی نیروهای متخصص خود با استفاده از دانش روز دنیا در تمامی این سال ها قدم در راه توسعه و رشد امکانات عمرانی و صنعتی نهاده است.

 

با عنایت به گستره و تنوع فعالیت های حوزه تجارت فولاد فراز، بخش صنعتی کشورمان همواره در جهت توسعه متعادل اقتصادی می باشد. که به تبع و در پی آن این توسعه منجر به رشد در سایر ابعاد سیاسی، فرهنگی و… گردیده است.
حضور درخشان و پررنگ شرکت فولاد ایذه و مالمیر، در بازار آهن آلات و مقاطع فولادی کشورمان با هدف اصلی توسعه و رشد نیازهای داخلی هم وطنان عزیزمان بوده است. با افتخار میتوان گفت: نتیجه توسعه یافتگی و ژرف اندیشی این توانگران، پدید آمدن زمینه های صادرات در تجارت جهانی آهن آلات و فولاد در بین ابرقدرت ها می باشد.

 

نمایندگی اختصاصی فولاد ایذه و مال‌میر

 

جذب و اعطای نمایندگی اختصاصی فولاد ایذه و مال‌میر راهی به سوی پیشرفت و توسعه آبادانی ایران و ایرانی.

فروش سراسری فولاد ایذه و مال‌میر با اخذ نمایندگی اختصاصی.

 

ورقه های فولادی شرکت فولاد ایذه و مالمیر که امروزه در اکثر صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از پرکاربردترین مقاطع آهن می باشد. ورق های سیاه و رنگی، روغنی و گالوانیزه از اصلی ترین انواع این ورقه ها می باشند. هر کدام از آنها متناسب با نوعی که دارند دارای ضخامت، عرض و طول متفاوتی می باشند. برخی از آنها نیز بصورت رول می باشند و از نظر ابعاد و سایز دارای مقدار دقیقی نیستند، چرا که متناسب با نیاز برش می خورند.

همانطور که بیان شد ورقه های فولادی شرکت فولاد ایذه و مالمیر گستره کاربرد آنها بسیار فراوان می باشد. امروزه از این ورقه های فولادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در صنایع گوناگونی استفاده می شود. صنعتگران برای استفاده از ورقه های فولادی همواره توجه ویژه ای به کیفیت آن می نمایند، لذا اهمیت بالایی در تامین و خریداری ورقه های فولادی می نمایند. فروش محصولات فولادی که از ورقه های فولادی با کیفیت پایین استفاده و تولید شده باشد، جز ایجاد خسارت و متضرر شدن تولیدکننده و خریدار سودی را عاید هیچکدام نمی کند.

فولادسازان شرکت فولاد ایذه و مالمیر بااستفاده از دانش روز نیروهای متخصص خود، تجهیزات روز و آزمایشگاه های کنترل کیفی پیشرفته در این حوزه بسیار خوش درخشیده اند. در ابتدا ایران یکی از کشورهای وارد کننده فولاد و آهن آلات بوده است.اینک به جای رسیده ایم که شرکت فولاد ایذه و مالمیر خود تا به اکنون موفق به دریافت افتخارات و گواهی نامه های بسیاری تحت عنوان استاندارد تولید ملی شود. تجارت فولاد فراز در راستای پیشبرد اهداف بلند مدت این مجموعه بزرگ، آمادگی خود را در اعطای نمایندگی اختصاصی فولاد ایذه و مال‌میر در نظر دارد.

شرکت تجارت فولاد فراز با میل به آبادانی کشور عزیزمان ایران با ساختن و سازندگی آن، قدم در راهی بزرگتر و وسیعتر می نماید.

شرایط همکاری و توافق اخذ نمایندگی اختصاصی شرکت فولاد فراز در کشور.

روش های اخذ نمایندگی اختصاصی فولاد ایذه و مال‌میر.

اعطای نمایندگی اختصاصی فولاد ایذه و مال‌میر از سوی این مجموعه، زمینه عرضه امکانات عمرانی پیشرفته و تجهیزات کارآمد روز را برای مصرف کنندگان ایرانی و بازار آهن آلات و مقاطع فولادی فراهم می نمایند.

شرکت فولاد فراز تامین کننده و صادر کننده مقاطع و ورقه های فولادی؛ اعطای نمایندگی فروش محصولات خود را به استان ها و شهرستان های فاقد نمایندگی تقدیم می نماید. اخذ نمایندگی برای آن دسته از اشخاصی که دارای مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی می باشند بصورت انحصاری می باشد. به این صورت که نمایندگی انحصاری این مجموعه، همراه با نمایندگی درجه دو و دفتر فروش نیز می باشد.

در ابتدای کار ملاک همکاری ما با متقاضیان اخذ نمایندگی اختصاصی فولاد ایذه و مال‌میر داشتن حداقل مدرک لیسانس این اشخاص می باشد. اما میتوان برای آن دسته از اشخاص حقیقی و حقوقی که فاقد مدرک لیسانس می باشند از طریق قید وثیقه ملکی معتبر و یا پروانه کسب اقدام نمود. همچنین اولویت نمایندگی با صاحبان دارای انبار می باشد. جهت کسب اطلاعات کامل و مشاوره در زمینه اخذ نمایندگی اختصاصی فولاد ایذه و مال‌میر از شرکت فولاد فراز از طریق راه های ارتباطی در این سایت اقدام نمایید. مشاوران و کارشناسان ما در این مجموعه به صورت آنلاین و تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشند.

نمایندگی فروش و صادرات فولاد ایذه

محصولات:

میلگرد در سایزهای:

۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۴، ۲۶، ۲۸، ۳۰ و ۳۲

در گریدهای:

A1 ، A2 ، A3

  • آدرس:استان خوزستان، جاده ایذه-لردگان، شهرک صنعتی ایذه